среда, 5 сентября 2018 г.

Бахіли Turkul від Fram Equipment

Мої взаємовідносини з українським виробником туристичного одягу та аксесуарів Fram Equipment розпочалися ще в далекому 2010 році, коли перед Грузією я придбала їх полегшені гамаші. Це виявилася дуже вдала модель, набагато вдаліша, ніж її послідовники. Вони пройшли зі мною Грузію, Турцію, Камчатку, Кавказ та Памір. І в той час, як друзі жалілися, що "фонарики" Fram - це тільки на один похід, я брала свої знову та знову. 
Як би одна штука не згубилася після Тянь-Шаню, то носила би і ще. 

Фонарики Fram Equipment

Але прийшлов 2016 рік, коли я зібралася на Тянь-Шань, у сувору гірську четвірку з т/к Глобус. Черевики в мене тоді були не дуже, тому знову виникла потреба у додатковому захисті ніг. Колись у Турції я вирішувала цю проблему, бравши лижні бахіли з калошею, але їхню вагу було страшно називати тогочасному керівникy, бо вона б довела його до серцевого нападу :))). Тому, у мене з'явилися повні бахіли Fram, що були на той час чудовим поєднанням легкої ваги та бюджетної ціни.

Це була попередня версія сучасної моделі Turkul, довжиною до коліна та зі шнуровкою. Функцію захисту черевиків від снігу вони, звісно, виконували, але ця шнуровка доводила мало не до сказу. І не тільки мене :). Вона розпускалася, рвалася, плуталася. Тому бахіли часто сповзали та чіплялися за кішки. Хтось із наших тоді, здається Богдан Кудряшов, знайшов чудове рішення - одягати поверх бахіли гамаші. Таким чином, вони тримали бахіли докупи. 


Не пам'ятаю, до чи після появи сучасної моделі, я попросила Fram вкоротити ті, що були в мене, і прибрати з них шнурівку. Жити стало краще. Резинка зверху тримала не дуже все одно, але зменьшилась вага та подразнюючий фактор.

На Казбеці довелося свої бахіли пожертвувати чоловікові з Челябінська, якому ми допомогли після удару блискавкою. Тому, перед Монбланом і з'явилися в мене бахіли Turkul в їх сучасному вигляді. 

Одягаються швидко, легкі (185 гр. ), бо немає молнії, а фіксуються на ліпучці, верх зроблений з мембрани Hi-pora, так що повинні добре тримати вологу.

Як пояснив менеджер при продажі, для фіксації шнурок з фіксатором вставляється в петлю на протилежній стороні та затягується. Так, дійсно швидко, а те, що довгий хвостик висить, то єдиний мінус).
Дуже сподобався зашита у вигляді петлі стропа у задній частині. За неї треба тягнути, щоб одягнути бахіли на черевики. Дуже зручно. 

Фото з сайту https://fram-equip.com/

Досить великі. Розмір 38-39 чудово підійшов на мій 41й розмір черевика, ще є небагато, але є, місця під флісовий підбахільник у разі потреби. Дякую Віктору за пораду при купівлі, бо хотіла брати більший.

В мене, правда, версія, без передніх накладок під кішки, як на фото, але на функціонал це не вплинуло. 

В цілому, я задоволена :). Захисні функції вони виконали на всі 5 балів, черевики були сухі.
Плюс, це чудовий чохол для перевезення кицьок 😁. 
А заради красивих фото довелося брати сукню, яка б пасувала за кольором :).



1 комментарий:

  1. Завжди наші товари вибираю, якщо вони більш-менш конкурентоспроможні :-) ))

    ОтветитьУдалить